روز سفید

سه راه برای بهبود فروش تماس شما

۱۲ اسفند ۱۳۹۵
دسته‌بندی نشده

شما یک چشم انداز داغ کردم. شما یک فرصت چهره به چهره به فروش محصول و خدمات شما نیاز دارند. بنابراین شما متوقف، بدون وقت ملاقات، به امید آن را گذشته منشی و گرفتن تصمیم گیرنده در یک لحظه نادر برنامه ریزی. "من در مجاورت بود، و فکر کردم من فقط می خواهم با توقف برای گفتن سلام." خوب، حداقل شما سعی.

البته، جایی برای تعارفات و جنبه های اجتماعی کسب و کار وجود دارد، اما اجازه دهید کسانی که با یک تماس فروش اشتباه نیست. بسیاری از فروشندگان در منطقه راحتی خود را تمرکز، در تماس های اجتماعی و تاریخ ناهار – یا زمین محصول. و به عنوان یک نتیجه، روند فروش می شود هرگز به خارج از زمین. قبل از اینکه شما سعی می کنید برای ملاقات با کسی، شما باید از خودتان بپرسید "چه دلیل این فرد با من ملاقات است؟»

در میلر Heiman ما آن را یک کسب و کار معتبر دلیل. آن را می دهد که خریدار بالقوه یک دلیل برای صرف وقت با شما. داشتن یک کسب و کار دلیل معتبر برای هر تماس فروش، چه در شخص و یا بر روی تلفن همراه، راه ملاحظه انجام کسب و کار است. این می گوید خریداران، بدون توجه به مدت زمانی که آنها شناخته شده است، که شما به برخی از اندیشه به چالش های فعلی خود را داده ایم و شما به دنبال برای راه حل هایی که "معتبر" به آنها می باشد.

نوازندگان فروش بالا درک چالش های مشتریان خود را ۲۱٪ بهتر از رقابت.

(منبع: ۲،۰۰۶ میلر Heiman فروش بررسی عملکرد)؟ [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] [۱۹،۴۵۹،۰۰۴] یک کسب و کار دلیل معتبر است [۱۹،۴۵۹،۰۰۵] [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] ۱٫ آن را معتبر: این همه در مورد مشتری است. معتبر به مشتریان به معنی آن را به ارزش ساخت زمان در مورد چگونه شما می توانید کمک به حل یک مشکل است که آنها را نگه می دارد تا در شب می شنوید.

۲٫ این کسب و کار است: تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از فروش تماس بیش از حد کلی و غیر متمرکز به خریداران و یا فروشندگان مفید باشد. انجام مشق شب خود و مدیریت زمان فروش خود را. درک کسب و کار خود را. چالش های آنها چیست؟ چه آنها در تلاش هستند به تعمیر، انجام و یا جلوگیری از؟

۳٫ نه دلیل شما: این یک دلیل خوب است. دلیل مشتری – برای گرفتن زمان از یک برنامه پر مشغله را برای شما، به جای هزینه آن را در اولویت های دیگر. مشتری آنچه شما می خواهم که در مورد و دیدار بگویید که چرا شما فکر می کنم این می تواند ارزشمند باشد. این در مورد راه حل است. چگونه می توان راه حل خود را کمک به آنها چه می خواهند به تعمیر، انجام و یا جلوگیری از. شما خاص هستند، زیرا شما مشق شب خود را انجام داده ام.

در حال حاضر، آن را بنویسید در ۲۵ کلمه یا کمتر، بنابراین می توان آن را در یک پست صوتی و یا با یک منشی است. و به یاد داشته باشید، آن را همیشه از نقطه نظر مشتری از نظر.

با تعریف معتبر کسب و کار خود را دلیل، شما هرگز دوباره "تماس سرد" است. شما در حال انجام برنامه ریزی استراتژیک قبل از هر پاسخ – حتی اولین سفر به یک چشم انداز جدید است. و توانایی خود را برای دریافت "زمان چهره» از بهبود چشمگیری داشته است.

برای یک نگاه عمیق تر، و به یاد بگیرند که چگونه به ایجاد کسب و کار برنده دلایل معتبر، میلر Heiman مفهومی Selling® کارگاه آموزشی شما نشان می دهد چگونه به:

  • فروش راه مشتریان را خریداری کنید.
  • مطلع فراتر از زمین محصول می باشد.
  • رسیدن به تصمیم گیرندگان است.
  • یک راه حل برد-برد فروش.
  • کرافت برنده دلایل کسب و کار معتبر … است که شما چهره به چهره.

این توصیه ها بر روی سیستم فروش ثابت میلر Heiman را بر اساس. سیستم ما یک رویکرد تکرار با استفاده از هر فرصتی برای بستن معاملات تر، سریع فراهم می کند. اگر شما می خواهم در مورد این موضوع دارید اطلاعات بیشتر و یا می خواهم به بحث در مورد نتایج شما می خواهم به منظور بهبود، در http://www.millerheiman.com ما مراجعه کنید و ما یک راه حل که به بهترین وجه نیازهای خود را توصیه .

نوشته سه راه برای بهبود فروش تماس شما اولین بار در کار جو | مطالب کسب و کار پدیدار شد.