روز سفید

رژیم لاغری آب کردن چربی باسن و ران

۴ آذر ۱۳۹۴

سوال رایج خانم ها:
چرا آب کردن چربی باسن و ران سخت تره؟
 برای خانم ها آب کردن چربی در بعضی از بخش های بدن بسیار خصوصا" چربی باسن سخت است، دلیلش هم فرایند تکامل است چون ویژگی که زمانی مزیت و فایده بوده دیگرامتیاز نیست و نفعی برای بدن ندارد. بدن زن اینگونه برنامه ریزی شده که با تکیه بر چربی ذخیره شده در باسن و ران کالری لازم برای حفظ شرایط مناسب در دوران بارداری و سپس شیردهی را داشته باشد.برای بیشتر خانم ها باسن، ران، عضلات سرینی و شکم سخت ترین قسمت ها برای چربی سوزی هستند، چون تمام این نواحی بطور بیولوژیکی مستعد و متمایل به ذخیره چربی بوده و عضلاتی دارند که اغلب غیر فعالند. شما می توانید با تمرین های قدرتی و هوازی میزان سوخت و ساز تان را افزایش داده و با فرم دادن عضلات پایین این قسمت ها چربی های باسن و ران را بسیار کمتر جلوه دهید.

ما برای شما یک رژیم غذایی آماده کرده ایم که با کمک آن میتوانید از شر چربی های ران و باسن خلاص شوید:


بدنسازی و تناسب اندام

مزایای استفاده ی روزانه از ترازو

۲ آذر ۱۳۹۴

مزایای استفاده از ترازو:

سال هاست که بسیاری از متخصصان استفاده از ترازو را منع می کنند البته اگر قرار باشد وزن کردن باعث درهم ریختگی شما شود این توصیه کاملا صحیح است ولی به هرحال هرچه اعداد روی ترازو کمتر شوند اعتماد به نفس شما هم بیشتر می شود ولی اضافه شدن حتی نیم کیلو می تواند کل روز شما را خراب کند حالا زمان اتمام این رابطه توأم با عشق و نفرت بین شما و ترازوست. مروری بر مقالات علمی متعدد نشان داده ترازو یکی از موثرترین لوازم در کاهش وزن و جلوگیری از برگشت آن است. تحقیقات نشان داده زنان و مردانی که دست کم یک بار در هفته خود را وزن می کنند می توانند بدون آن که خود متوجه شوند در عرض یک سال ۱۲ کیلو وزن کم کنند. ما سعی می کنیم راه های استفاده صحیح از ترازو را به شما یادآور شویم. اگر این روش ها را به کار ببندید آن وقت وزن کردن یکی از اصلی ترین بخش های کاهش وزن شما خواهد شد.


بدنسازی و تناسب اندام